»Mislim, da tem ljudem sploh ne bi smeli reči restavratorji. Bodimo iskreni: to so kramarji, ki zamočijo stvari. Uničujejo umetnine.«
»Zanimajo nas zgodbe predmetov, čemu so služili, zakaj so pomembni in predvsem, ali so skozi nova muzealska spoznanja drugače umeščeni kot v času, ko so prišli v muzej. Na ta način spoznavamo tudi znanstveno delo kustosov in restavratorjev, ki je enakovredno varovanju predmetov.«
»Če se poročila izkažejo za resnična, bomo žalovali ob izgubi še enega predmeta kulturne dediščine.«
»Črepinje bodo znova zaživele kot celota.«
»Kar filmski restavratorji počnemo, je v resnici to, da dela iz preteklosti pripeljemo v sedanjost.«
»Seveda je potrebno tehnično znanje ... ključna pa je tudi senzibiliteta samega restavratorja, ki jo pridobiš z izkušnjami.«
»Razmišljamo o tem. Moramo razpravljati o tem, kako je Mona Liza razstavljena.«
»To je ogromno delo in zelo malo časa za tako velik poseg. Zlasti v tistih pogojih si težko predstavljam, kako so delali. Vse je bilo prvinsko in so morali improvizirati. Pri pripravi prostorov, kjer so delali, so se morali dobro znajti. Zares so opravili izjemno delo.«
»Nisem se odločil, katerega dela se bom lotil, ampak samo to, da hočem odnesti eno.«
»Ostro nasprotujemo uporabi tega dela za podpiranje katere koli politične agende. AfD-ju Berlin nismo posredovali te umetnine.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju